یاطبیب...

دردم از یار است و درمان نیز هم...

یاطبیب...

دردم از یار است و درمان نیز هم...

این طبیب نورانی....

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۳۵ ب.ظ

رفته بوم پیش طبیب سنتی (همانهایی که مادربزگها دکتر علفی می خوانندشان!). پرسید :مشکلت چیست؟ پاسخ دادم: حالم خوش نیست، هر زمان که وقت پیدا کنم و در احوالات خودم اندیشه کنم، گریه ام میگیرد... تا می خواهم بخوابم در دلم شروع می کنند به رخت شستن! میگوید: شما سو مزاج سودا داری... باید آب پنیر نوش جان کنی تا سودا دفع شود...

تازگی ها با یک طبیب نورانی آشنا شده ام، همین که به محضرش رفتم، نگاهم که به نگاهش افتاد، دردم را خواند...شروع کرد برایم حرف زدن، من هم محو صحبتهایش... گفت: میدانم نوم برایت سبات نیست... میدانم هنوز حب وجودت از تراب جوانه نزده و هنوز از زمین پانگرفته ای برای آسمان... میدانم... درمانت نزد من است، تو فقط بگو بسم الله...

بسم الله الرحمن الرحیم... عم یتسایلون... عن النبا العظیم...

او می گفت و من اشک می ریختم... یک دل سیر گریه... آنقدر که همه ی آن سوداهای سوخته انگار پاک پاک شده بود...


پ.ن1: همه شخصیتها حقیقی هستند.

پ.ن2: اگر کسی احیانا مشکل مشابه دارد، دستور آب پنیر موجود است!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۹
ف. سبکتکین

نظرات  (۴)

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۰۰ یا منفس الکرب
سلام دلم برات تنگ شده!
متنت خیلی خوب بود و از این که به این زیبایی مسائل روزمره رو با سوره مرتبط کرده بودی خیلی خوشم اومد.
پاسخ:
سلام، دل من که تنگ تر شده بود! الحمدلله که امروز دیدار تازه کردیم، با اون خبر دبشی که برام داشتید...
ممنون که با نظرات پرمهرت بهم انگیزه ی ادامه دادن میدی خواهر جون
سلام وبلاگت عالی بود...خسته نباشی...
پاسخ:
ممنون عزیزم، از راهنماییهای شما هم ممنونیم خانم دکتر مهندس من!
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۰۲ یا منتهی الرجایا
متنت یه حس شیرین بهم داد.... چسبید
پاسخ:
شیرینی از خودتونه! نوش جونت عزیزم...
سلام عزیزم 
خیلی قشنگ بود !بیان شیوایی داری!
پاسخ:
سلام خواهر
ممنون... خدارو شکر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی